Mnvrrrrr ben 13. Haftadan doğuma kadar heyet raporluydum. İkiz gebeydim ve kanamalarım oluyordu düşük riski olduğundan vermişti doktorum. Ben istemeden kendisi izne ayırdı. Özel hastane olmasına rağmen ücret istemediler. Doktorunuzla görüşün gerekli görürse yardımcı olacaktır yoksa da ücretle rapor veren hastanelerde var