Selam kızlar , bende 36+3 üm . Dün yalancı sancılarım oldu doktora gittik , nst de çok hafif sancılarım çıktı .2764 kg olmuşuz , tahmini olarak 3200 kg doğar dedi doktorum . normal doğum bekliyoruz doktorumla .Hepimize bol şans diliyorum kızlar , sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz 😍 hepimiz kucagımıza vakti zamanında alalım .