36+2 deyim bugün kontrolüm vardı nst çok iyi çıktı ama suyum çok azalmış 😞 iğne vurdu tahlil yaptı suyum dışarı akmamış ama azalmış 🙄 enfeksiyon yok,sabah tekrar iğne yapıcaz,sonra muane edecek, suyu kontrol edecek.duruma göre doğuma alabilirim en az 4 litre su iç dedi. 5 litreden fazla içtim tuvalette uyicam neredeyse. Umarım en azından 37 yi görürüz 🙏