pollyanna- benim de ilk gebeliğim olacak nasip olursa tabi gebelik öncesi muayene oldum folik asit başlatmıştı doktor baktım hala bebek yok ilaçları bıraktım yani 4 5 aydır folik asit kullanmak ne bileyim bana sağlıklı gelmedi ceviz üzüm tükettim onun yerine.. ovulasyon testleri de aldık ucuzda değiller şaka gibi a aşkım iki çizgide koyu hadi diye diye adamı da strese soktum yapmak için yapıldı bu ay da denedik ama hiç belirti yok ya o yüzden acaba mı falan diyemiyorum 😂