nilayakinci ahaha sizi o kadar iyi anlıyorum kiii :) benim nasip olursa ilk gebeliğim olacak. hem bilgisizlik hem heyecan hem stres ne yapıcağımı bilemiyorum. ilk denemede ovülasyon testi sipariş verdim eşim hevesin varsa birşey demiyorum tabii ama stres yaptığın için aldıysan iptal et lütfen dedim iptal ettik :) dediğiniz gibi zevkle, güzel güzel yapmak varken strese sokuyoruz kendimizi :)