Duyguuuu0 Taricat bende anlamadım haftaya gidicem kontrole kan degerlerime baktı herşey guzel diyor sadece demir ve devid 3 kullaniyorum
Duyguuuu0 vesilece 32 haftalıkken kan verdim o zaman doktorum kanın herşeyin güzel dedi belkide dediğiniz gibi yeterlidir ondan vermemiştir
nurcanqx Duyguuuu0 sağlık ocağına gidiyor musun bana ordaki eve verdi kendi doktorumun vereceği yoktu çünkü
Duyguuuu0 Cnslrsln kan ve idrar tahlili yaptı sonra kan hapına ihtiyaç yok Kanin gayet guzel dedi ama demir hapı olarak verdiği feramat kullanıyorum