Duyguuuu0 3.aydan sonra başlanıyor ama anemisi olanlar ilk gebe kalır kalmaz başlıyor mesela ben gibi . Size nasıl kan ilacı vermez ya 😳 kan problemi olmayan gebeler bile düzenli kullanması gerekiyor çünkü vücuttaki kan oranı hem anneye hem bebeğe yetmiyor . Allah korusun bir çok hastalığa anomaliye bıle sebep oluyor kan ilacı kullanmamak . Benim ablam kan ilacı kullanmadığı için ( sebebini prof. Dr söyledi ) omfalosel yani bebeğinin bağırsakları karninin dışinda doğdu . Tabii ultrasonda görülüyor bu durum sizde şükür birşey yok sanırsam ama Doğumda atıyorum çok kan kaybetseniz n’olacak kan takılmak zorunda kalacak vs anlayamadım gerçekten doktorunuz neden vermedi acaba bence bir danisin