Freez ortadoğu hastanesi hicran girişe gidiyorum. 23 haftalığım şuan. Muayene ücreti normalde 235 tl ama benim sendika indirimim var 210 tl ödüyorum. Her muayenesi 20 dk ile 30 dk arası sürüyor. Çok ilgili ve sempatik. Tüm sorularımı cevaplıyor hatta sormama bile fırsat kalmadan aklımı okur gibi cevaplıyor. Mesela ortadoğu hastanesinde de detaylı olduğu halde beni balcalıya yönlendirdi çünkü ortadoğuda radyoloji uzmanı bakıyor, balcalıda ise perinatoloji uzmanı. Parayı düşünseydi kendi hastanesine yönlendirirdi ama öyle yapmadı. Fazlaca hastası var , bazen yarım saat beklediğimiz oluyor bazen de muayene saatinde hemen girdiğimiz oluyor yani değişiyor. Sebebi de doktor hanım bazen acil doğuma gidiyor randevular sarkıyor öyle açıklama yapıldı bize. Ben çok memnunum. Yıllarca antalyada görev yapmış oradan da güzel referanslarını okumuştum. Tavsiye ederim.