Forumu uzun süredir takip ediyorum ama üye değildim sırf bu konu için üye oldum. Lütfen sadece iyice araştırarak gidenler yazsın. Çünkü bende nam yapmış bi doktora gittim 20. Haftama giriyorum değiştirmek zorunda kaldım. Namı var hastası çok diye adam tenezzül edip de 2 açıklama yapmıyor. Yarışmada gibi hızlıca girip çıkıyoruz odaya.
1.Adana da bildiğiniz iyi bi doktor ve muayene ücreti. Biliyorsanız o doktorun doğum ücreti
- Detaylı için gittiğiniz gideceğini doktor ve muayene ücreti
Bilgisini paylaşır mısınız lütfen ama rica ediyorum yukarıda belirttiğim gibi doktorun namı kendisine kalsın.