vaveylaaa19 canım herşey devlette yapılıyor merak etme. Ben özele gittim testleri sağlık ocağında yada devlette yaptırdım. Sonrada özeldeki doktoruma sonuçları götürdüm. Kendisinde çok anlayışlıdır, istersen bu testleri sağlık ocağında verebilirsin der. Doktorun tutumunda önemli bence. Doktor ısrar etsede hastahanede test verin diye, ben devlette test yaptıracağım deyin birşey diyemez, paramızı onlar ödemiyor sonuçta.