Bir saat içinde spinal nedir bilmeden sezaryende buldum ben kendimi. İğne yapılırken acıyor denemez çok az bi sızlama hissetmiştim. Kızımı üç dört dakika sonra gördüm hızlı bi işlem. Dikiş kısmı biraz uzun sürmüştü. Toplamda 40-45 dakika sonra ameliyattan çıkmışımdır. Ameliyat sırasında midem bulandığı ilaç yapmışlar. Omuzlarım çok ağrımıştı iğneden dolayı olabiliyormuş. Odaya geçince de kafanı yüksek tut dediler çünkü ciddi bir baş ağrısı yapıyormuş gerçekten. Bugün 5.gün hala baş ağrısı çekiyorum açıkçası. Yani dikişlerimin ağrısı çok hafif kalıyor. Hemşireler hastaneden çıkarken bol nescafe iç demişlerdi gerçekten temelli geçirmese de bi iki saatliğine kafamı oynatabiliyorum. Ameliyattan 5 saat kadar sonra yürüyüşe kaldırdıklarında bayağı bir zorlanmıştım ona dikkat edin acele ettirmeyin. Sonda bana uyuşturulmadan takıldı ve o da saniyelik bir sızı veriyor korkulacak bi durum değildi. Aklıma gelenler bunlar. İnşallah çok rahat bi doğum olur. 😌