DerinKoss belden uyusturma benide cok geriyordu, türkiyede nasil bilmiyorum ben yurtdisindayim ve bana önce o alani uyusturmak icin igne yapildi. Daha sonra asil spinal ignesini yaptilar. Hafif birsey hissediliyor illaki ama öyle gözümüzde büyüttügümüz kadar degil. Bende omurga egriligi oldugu icin normale göre biraz daha uzun sürdü cünkü anestezi uzmani hemen tutturamadi. Sondayida uyustuktan sonra taktilar. Kimse takiyorum falanda demedi ruhum bile duymadi yani. Cikartirkende hemsire bana öksürmemi söyledi, acikcasi sezeryan yerimin agrisindan sonda cikarimi acidimi acimadimi birsey hissetmedim.
Benim hamilelikte yüksek tansiyonum vardi, ameliyat esnasinda düstümü ne oldu bilmiyorum ama bi ara midem bulanmaya basladi. Bunu söyledigimde hemen bir ilac yapildi aninda kesildi bulantim.
Ameliyat boyunca esimle ve anestezi uzmaniyla sohbet ettim heyecanimi atabilmek icin. Sonra oglumu görünce beni sakinlestirebilmek ne mümkün. Anira anira agladim diyebilirim 😂 Kolay birsey degil, dogum bu sonucta illaki agrimiz sizimiz olacak ama diyorlar ya onu görünce herseyi unutuyorsun diye gercekten öyle. Hic korkutma kendini, akisina birak. Sag salim kavus sende 🌸