Nurbanu60 tetonoz aşısını kaçıncı hafta oldunuz ve halsizlikle ateş yaptı mı?? yarın olucam doktorum ateş yapabilir dedi, sizin nasıl geçti, aşı bebeğe zarar verirmi
Edabykl Nurbanu60 pazartesi gunu oldum 24.haftamda 2.doz o kadar hafif bir agri varki kolumda hic rahatsiz etmiyor atesim filanda çıkmadı hic gayet iyiyim
Pinertkin Nurbanu60 ilk hamileliğimde oldum aşıdan sonra kanamam oldu ve doğuma kadar devam etti düşük ve erken doğum riski vardı yattım 🙈 şuan 2. bebeğime hamileyim 35+1 deyim olmadım ve sıkıntım yok şükür iyiyiz 🙏🏻🙏🏻 tabi bu durum herkeste olmuyor
Ipekkarakus0 Nurbanu60 20 ve 24. Haftalarda oldum ateş vs olmadı sadece kol ağrım olmuştu oda cok fazla değil zaten ama doktorlar olabilir diye her ihtimale karşı uyarıyor bana kolonya ya ve pamukla sürekli masaj yap demişti sende öyle yap canım şişmede olmuyor hiç ☺️
2bebetoluanne Nurbanu60 hayır ateş falan yapmıyor canım hissetmiyorsun bile çok hafif iğne. Sadece kolunda hafif ağrı oluyor
Misra- 23 haftalıkken yaptırmıştım sanırım ikincisini bekliyorum.. bebeğe hiç bir zararı olmadığını biliyorum yoksa neden yapsınlar ☺️ bende çok çok hafif bir kol ağrısı çok az da terleme yaptı onun dışında ateşim çıkmadı. Korkma için rahat olsun 🤭
Elfidam Pinertkin bende anlattıklarınızın aynısını yaşadıgım ve bununla ilgili çalışmaları okudugum için bende olmadım. Belki 10kişiden 1 ini etkilyor o da bizi vuruyor gerek yok.
Nurbanu60 Pinertkin Allah allah neden oldu ki kan sulandırıcı hep kullanıyorum benimde düşük riskim var tetonuzun bi zararı olurmu
prensesveprensannesii ikinci gebelikte yapılıyormu kızım da yaptırmıştım ama daha 2 yıl oldu bi yerde okumuştum 10 yıldan az sa gerek duyulmuyormuş
Krizantemm prensesveprensannesii 10 yıl içinde yapıldıysa 1 doz yetiyor diye duymuştum. İlk gebelikte 2 doz yapılıyor
prensesveprensannesii 2bebetoluanne anladım teşşekür ederim 23 haftalığım ama hala ebe beni aramadı normalde arar gel aşık var diye de o yizden merak ettim yarın bi gideyim dicem grev var oda
Bayancorek Nurbanu60 ilk dozu 20. haftada, ikinciyi 24 de oldum. Hiçbir yan etki yapmadı, kol ağrısı da dahil.
Denizovski Nurbanu60 22. Haftada oldum hafif kol ağrısı dışında hiçbir şey olmadı ona da buz uygulaması yaptım geçti hemen korkulacak bir şeyi yok
Mucizemutlusu Ya benim kayıtlı olduğum sağlık ocağı hiç takip yapmıyor resmen. Aşı iÇin de aramadılar. Normalde titizlikle takip etmiyorlar mı kızlar
43serife Nurbanu60 9 haftalikken kedim ısırdığı için mecbur oldum ilk aşıyı tekrar 19 haftalikken de ikinciyi oldum artık çünkü ilk aşıyı önceden vurulduğum için