Kızlar sümeyra tatara gidiyorum ben çok memnunum kliniği özel , alsancakta araştırabilirsiniz 7 arkadaşımda orda doğum yaptı. Çok iyi makinesi çok iyi ilgeniyor 7/24 mesjalara dönüyor. Muayene 400 yaptı. 15 gün içinde Kontrol ücretsiz. Doğumu egepolde yaptırıyor. 5.500 kendisi , 6000 egepol alıyormuş. Toplam 11.500 geliyor haberiniz olsun. Ben tahlillerimi tepecikte veya sağlık ocağında yaptırıp ona gösteriyorum