Burcuu105 bu sene yılda 2 kere zam hakkı verilmiş hastanelere bunuda belirleyen tabipler odası mı neymiş, normalde sadece ocaktan ocağa olurmuş sizin kesin yüksek fiyattan olacak hatta dua edin ocak zammıni yansıtmasınlar bizimki gibi son haftalarında 2. Zammı görme, 😔 nasil bir dönemden geciyoruz ya bari biraz insaflı olsalar