Elfozri09 Kızlar bizimki gibi olan varmı acaba gelmek istemiyor minik.Doktor eger bu haftada gelmezse 41 de alırız dedi büyük ihtimalle sezeryanla alır.Sizler nasılsınız?
Melisakrtl Elfozri09 ben 31 haftalikken kontrole gittim 2.3 hafta onde gidiyo dedi kilosu boyu gercekten cok fazlaydi boyle devam ederse suni sanciyla 37 38 haftada getirirz dedi suan 34 haftaligim artik dogurmak istiyorum oglumu sevmek istiyorum :( cok zor gecti hamileligim ilk bide
AUmmu Elfozri09 40+2 den selamlaaaar , bugün kontrole gittim açıklık 1cm (o da ebelerin sayesinde) persembe günü bana da yatış verdi suni sancıyla normal dogum denicez🙏
Nur123aa Elfozri09 malesef bende bekliyorum devlet hastaneleri bir de 41 kadar bekletiyor napicam bilmiyorum yapmadığım şey kalmadı artık saldım gitti yoruldum yani 😭
Elfozri09 HilalDhn Aynı durumdayiz valla kız benden 1 ay sonra hamile kalıyor bı bakıyorum doğurmuş 😬😃
Elfozri09 Melisakrtl İlklerde daha sabırsız olunuyor sanki benimkide ilk hergun artık gel kızım diye konuşuyoruz🤭Sabret canım gecmiycek gibi geliyor ama çok hızlı geçiyor vakit sagsalim kucağına al inşallah.
Elfozri09 AUmmu Hadi inşallah canım ebelerin sayesinde derken nasıl oldu acaba?Haziran bebekleri gelmek istemiyor bence 😃
Gmzrmzn AUmmu hurma ananas ahududu yaprağı cayi falan diyorlar bunları yapmadınız mı hiç ya da 39 haftada bebegin pozisyonumu uygun degildi yani ben egzersiz veya yukarıda saydiklarimi 38.5 39da yapmaya başlayım diyorum hata mı ederim ilk gebelik bide heyecan dorukta hata da yapmayalım heyecandan 😂🙈
AUmmu Elfozri09 pazar günü bebek uzun suredir hareket etmiyor diye gittim , alttan muayene edelim günün gelmis zaten hem açılmayi tetikler iyi olur senin icin dediler, muayeneden 3 saat sonra tekrar kontrole gittigimde 1 cm açıklık oluşmuş dediler
Zhrdr Bizde 39 +1 olduk daha da gelesi yok gibi küçük bey rahata alışmış 🥺 zaman geçtikçe doğum korkusu artıyor 😔
Nur123aa Elfozri09 doktora sormayı unuttum o da herhangi bişey demedi baş aşağı diye söyledi diyorum keşke sorsaydim çatı muanesi yaparken 😭
Zhrdr Elfozri09 isteğimiz o yönde bebek baş aşağı kanala girip girmediğiyle ilgili bilgi vermedi kafası aşada içini ferah tut yaparsın dio ama bakalım ne zaman 🥴
Elfozri09 Nur123aa Muayeneler bu hafta sık oluyor canım zaten bence sor aklında soru kalmaz en azından amabu haftaya kadar dönmese söylerdi bence bebeğin dönmemiş diye
Nur123aa Elfozri09 bebeğim dönmüş ama kanal da falan demedi cuma tekrar gidicem haftada iki kere çağırıyor artık sorarım canım
AUmmu Nisa1710 nişanınız nasıl geldi acaba? Bu gece ben karın ağrısıyla uyandım bi anda çamaşır ıslaklığı oldu fazla bi sızıntı seklinde, su geldi sanıp hastaneye gittik ebe nişan gelmis olabilir dedi kafam karıştı