edis22 Evet normal doğum olarak bekliyorduk. Terslik olur olmaz ya da belirtim olmazsa tam 40.haftada (zamanını doldurduğu için) sezaryen olmak istediğimi zaten doktoruma belirtmiştim. 39+4′te hiçbir belirtim, açıklığım, nst de sancım çıkmadığı için 40+0 da planlı sezaryen oldum