denizdalgasi1 kolluk bneım kızıma uygun oldugunu düşünmüyorum yani 9 aylık oldugu için cocuk daha denize girmeyi yeni öğrenecekken kollarında kocaman seyler pek rahat değil bence 🤭😄 ama bende yüzdüğüm için o şişme simiti ittirerek denizde kalabiliriz hem benim hem bebeğimin keyfi olur diye düşündüm 🤭 içinde uyusa uyuyabilir bile yani o derece 😄