denizdalgasi1 kızlar kızım 8 aylık tatile gideceğiz hiç bilmediğim için soruyorum araştırmadım da simit mi almam lazım kolluk mu? myminibaby markasının kollukları var 8.aydan itibaren kullanılır yazıyor ama hangisi daha sağlıklı olur bilmiyorum önerebileceğiniz simit ya da kolluk var mı
[silindi] denizdalgasi1 kolluk için erken boyna takılan simitler var onlarla çok rahat ediyor bebişler deneyebilirsiniz
mlssrn denizdalgasi1 ben o aylarda swimtrainer diye bi simit gibi bişey var onu kullandım daha sonra myminibaby ye geçtim ikisinden de çok memnun kaldım ama küçük aylar için swimtraineri önerebilirim
zeytinkiz denizdalgasi1 9 aylık suan kzıım ve temmuzdan itibaren deniz sezonunun acı az kısmetse. İlk defa denize girecek bebeğime tenteli simitleri uygun gördüm. Kolluk pek mantıklı gelmedi. Geniş tenteli simit aldım şişirip evde denedim içine normal oturup oyuncağı ile de oynayabilir 3 yasa kadar kullanım dıyor onu aldım. Her bebek ve ihtiyaçları farklı tabii 🤭🤷
Temmuz22 Bebeklere özel simitler var, intex’in veya bestway’in mesela, oturaklı oluyor. Kolluklar güvenli gelmiyor bana küçük bebeklere.
denizdalgasi1 Temmuz22 evet sanki bana da öyle geldi ama markada öyle yazınca sorayım dedim. Güvenilir bir simit olsun istiyorum schulzz markasının var ama fiyatlar da maşallah 😂 eder mi diye düşünüyorum
Temmuz22 denizdalgasi1 Ben yurtdisi’nda kaliyorum ve burda genelde intex kullanılıyor. Schullz guzel gunes engeller, ama zaten bebeginizin basina sapka takarsiniz diye dusunuyorum ve saatlerce suds kalmazsiniz herhalde 😊dediginiz gibi schullz fiyatları maşallah dedirtecek sekilde😄
mlssrn denizdalgasi1 bizim için çok güvenilirdi youtubeda çok videosu var ordan izleyip karar vermeniz daha doğru olabilir 😊
Ceyduygu denizdalgasi1 Boyundan olanlar bana çok rahatsız gibi geliyor uzun süre kullanımda oturaklı daha mantıklı sanki
denizdalgasi1 Ceyduygu ya bizde ev tuttuk evin kendine özel havuzu olanlardan onun için ben girmesem bile kızım havuzda olduğu sürece rahat etsin ve güvenli olsun diye bu kadar araştırıyorum bende size katılıyorum o zaman muhtemelen oturaklı alacağım
denizdalgasi1 zeytinkiz gene uygun sayılır schullz simitler 800 900 😂onun için eder mi diye düşünüyorum artık fiyatları hiç ucuz beklemiyorum 🥲 ama sizin dediğinizi de birkaç arkadaşım önerdi sanırım onu düşüneceğim
zeytinkiz denizdalgasi1 kolluk bneım kızıma uygun oldugunu düşünmüyorum yani 9 aylık oldugu için cocuk daha denize girmeyi yeni öğrenecekken kollarında kocaman seyler pek rahat değil bence 🤭😄 ama bende yüzdüğüm için o şişme simiti ittirerek denizde kalabiliriz hem benim hem bebeğimin keyfi olur diye düşündüm 🤭 içinde uyusa uyuyabilir bile yani o derece 😄