canselnzm Kızlar 3 saat önce test yapmıştım ilk negatif çıktı az önce batığımdaysa silik çizgi var bu kuruma çizgisimi
Mir03 canselnzm kuruma çizgisi böyle olmuyor daha yaygın oluyor bu resmen hizalı şekilde çıkmış 🤭 Bence bir iki gün sonra tekrar dene
canselnzm aynenkezoaynen dakikayı bilmiyorum ilk baktığımda hiç bişey çıkmadı tek çizgiydi az önce baktığımda böyleydı ve kurumamış ıslak test
canselnzm Mihrimahvuslat dakikayı bilmiyorum ki ben bakalı 3 saat geçti ilk baktığımda hiç çizgi yoktu üstünde sonra üzülüp attım köşeye şimdi meraktan baktım
canselnzm Mihrimahvuslat inşallah ya yarın sabah tekrarlarım yine bu arada bu erken gebelik testi ilk idrar farkediyo mu
Mihrimahvuslat aynenkezoaynen valla 1 yorum tek vardı biraz yavaş yazarım sen önce davrandın valla hiç görmedim bile burda olduğunu 🤣🤣
Edainci Gebelik var gibi canım, benimde ilk öğrendiğimde bu şekildeydi, günün geçtiyse sağlık ocağına beta hcg ne baktır istersen :)
Edabykl canselnzm ben adetimden 2 gün once yaptim boyle cikmisti ilk 2-3 dakikada bence var beta dusuk oldugu icin boyle cikmis hatta bu biraz daha iyi gozukuyo benimkini esim bile göremedi o kadar gosterdim surda cizgi diye yok gormedi 😂 gittim erken gebelik testi almistim bidaha yapmistim da biraz daha belli oldu cizgi o zaman görmüştü 😂🤭
canselnzm Edabykl işte bende muallakta kaldım eşime bişey demiycem şimdilik gecikirsem ozaman test yaparım tekrar
Mihrimahvuslat aynenkezoaynen evet inanırım buna❤️☺️ bence özelden bir birbirimizi iyice tanıyak bir çaya çıkarız belki 🤣🤣🤣🤣