Arkadaşlar merhaba 6 haftalık gebeyim dün doktorum ultrasonla baktı. Kesenin olduğunu ve embriyonun olmadığını söyledi. Boş gebelik olabilirmiş :( 2 hafta sonra tekrar bakicaz . Olmazsa kürtaj yapicaz dedi. Cok tedirgin oldumm. Çevremden duyduğum söylemlere ve araştırmalarıma göre bebek daha geç de görülebiliyormuş. Bu durumu yaşayan var mı merak ediyorum.
Bi de normalde embriyo keseye yerlestiginde yerleşme kanaması oluyormuş. Bende hiç olmadı. İllaki kanama olması mı gerekiyor? Merak ediyorum? :(