Nasılsınız kızlar nasıl gidiyo son 13 gün uygulamaya göre ilk doğum , alttan muanelere başladık şuan bile çok ağır kasılmalar yaşıyorum içerde bişiler oluyo ama hayırlısı 2 gün önce açıklık başladı dedi doktorum rakamsal söylemedi sabah muanem var bakalım 😅 sizde nasıl geçiyo süreç ?