litfenama Buglemddd özel takipliyim aslında ama sancım olsa ben anlamam o yüzden girsem iyi olurdu. Gittiğimde yönlendirmezse zorla gireyim ben en iyisi değişiklik olur hem 🥲
aden_ Bende 31+6 haftalığım 2 kez girdim ilk 20 li haftalardaydı ikincisi de 2 gün önce girdim rahatsızlandığım için gece acilde girdim yoksa doktorum henüz istemedi
Deletedmom_110 Buglemddd canım nst odası oluyor orda hemşire yapıyor sonra sonucu alıp doktora götürüyorumm
Gorkeminannesi Buglemddd 30da başlıyormuş istemeye ama benim şikayetim yoktu girmek istemedim girmedim 34 te gidince gidince girerim buyuk ihtimal riskli gebelik yoksa bu sadece bi rutin gibi geliyo bana
Buglemddd Gorkeminannesi bende sancılarımı pek hissetmem acı eşiğim yüksek o yüzden istemeyi düşünüyorum
litfenama Semmra bilemiyorum ki. Hareketleri soruyor iyi diyorum. Yürüyemediğimi söyledim sertleşmeden dolayı ama normal karşıladı gibi. Bu sertleşmeler, kasılmalar, ara sıra kısa süreli sıcak basıyor terliyorum falan onlar sancı olabilir mi acaba ☹️
Gorkeminannesi Buglemddd nst ye bağlıyken bebek sert vurduğunda yada toplandığında bile sanci çizgisi yukseliyo asıl sancı oyle bisey degil halbuki
Melisakrtl Mrvnehir bilmiyorum girmedim ben haftaya kontrolum var aklimda sorcam’neden girmiyorum diye ben belcikadayim belki burda farklidir bilmiyorum ki bende ilk gebeligim tecrubesizim
Mrvnehir Melisakrtl aa onu bilemem oranin baska kuralı olabilir turkiyede genel olarak bu şekilde 32 den itibaren alıyorlar
Melisakrtl Mrvnehir bilmiyorum haftaya sorarim bende burda goruyodum hep her hafta girdiklerini okuyodum bende sasiriyodum ben niye girmedm diye :/ arada sancilarim oluyo
GamzeNur17 Buglemddd canım ben 36 haftada girdim ilk şimdi 1 hafta sonra aynı gün tekrar gel dedi cuma günü yine gidicem 37 haftalık olmuş oluyor bu hafta da yani bu zamana kadar sorun görmediği için 36 da artık kasılmaları olduğu için bebeğin doktorum girmemi istedi ki artık son zamanlarda bile giren arkadaslarim oldu risk yoksa doktorun sana uygun zamanında söyler canım
Eda_buglemm Buglemddd ikinci hamileliğim 33 haftadan itibaren nst giriyorum şuan 36 haftadayız erken doğum riski olduğu için erken girdim ben normalde ilk kızım da 38 de girdim bi kez bi daha girmedim