Eceseher MineelikCengiz Mine hanım instagramdan mail attım size, biz de Denizli’de yaşıyoruz ve o arabaya bakıyoruz. Arabayı görmemiz mümkün mü? Kullanımı rahat mı, ağırlığı falan nasıl. İnternette çok bilgi Yok çünkü
MelekDirlikli MineelikCengiz merhaba fotoğrafları bana da atabilir misin acaba instagramdan takip isteği gönderdim size
melisoylu Merhabalar, fotoğrafları bana da atabilirseniz özellikle de yorumlarınızı buradan yazarsanız çok sevinirim. Siz hangi rengini aldınız, beyaz rengi nasıl olur acaba?
MineelikCengiz melisoylu ben beyaz rengini aldım henüz aktif kullanmadık ama memnunum. Resimleri instagramdan atabilirim dm den yaZarsanız
MineelikCengiz dogamoms evet üçüde var. Hepsiburadadan 2100 e aldım. Sadece pusetinin şapkası sabit birtek onu sevmedim. Ama çok dert etmiyorum kış bebeği olcak.
Lokumannesi Bende çok beğendim alicaktım ama ne markanın kendisine ait bi site ne de satılan bi mağaza bulamadım görüp incelemek icin 3lu olan hiç bi sitede de yoktu araştırdım baya arabada bi sıkıntı olunca tamir ettirebileceginiz muhatap kimse yok bide ağırmış diye hatırlıyorum yoksa görünüş muazzam alanlar güle güle kullanın benim içinde kaldı bu araba
VVV41 MineelikCengiz günaydın rahatsız ediyorum ama biz de arabaya bakıyoruz 😃 bana mail olarak atar mısınız fotoları rica etsem Vildan.kocaturk@yahoo.com
Nsns Kızlar valla bir kiwi hastasıydım bebek arabası araştırdığım zamanlar sormayın herkese külfet oldum foto ıstedım yorum aldım ama sonra peg perego Book 51 Completo Jet Travel Sistem Bebek Arabasını duydum gittim e bebekten birebir gördüm eşimle baktık kumaşı kalitesi kullanım kolaylığı harika ilk zamanlar insan mima stokke anex ve muadili kiwi gibi arabalara takıntılı olabılıyor ama çocukların konforu kısıtlanıyor ve ayaklarını arabanın ucuna vuruyor ve lenf bezlerı zedelenıyor dıe vs ve dahası için sadece gorsel güzelliği benı tatmin edıyor diye düşündüm fazlaca araştırma sonucu kararımız bu araba oldu e bebeğe bir gidip bırebır dınlemenizi tavsiye ederım özellıklerını hatta suan indirim var
SsenemM Arkadaşlar kiwi 6 in 1 düşünüyorum ama internet dışında bulamadım. En az 2 - 3 ay kullanan arkadaşlar olumlu olumsuz yönlerini bilgi verebilir misiniz. Ayrıca s_ertok@hotmail.com mail adresine foto gönderebilir misiniz.