Anisalenamom Merhaba kizlar 30 haftalik cift yumurta ikizlerime hamileyim ikisi bas yukari bugün doktora gittim dönmemisler normal dogum istiyorum fakat dönmezlerse 34 te gidip sezeryan günü alacagim bu Bebekler bu haftadan sonra dönerler mi ?
MerveEbru Anisalenamom benim bebeğimde 28 haftalık henüz dönmedi. Bi arkadaşımın her iki bebeğide 36 37 haftalarda döndü canım ben hala ümidimi kaybetmedim ☺️ Bebişlerle konuş belki dönerler. Ben kızımla konuşuyorum sözümü dinler umarım 😂
mnrgnc Anisalenamom benim ikiz değil ama şuan 36 haftalığız kızım yeni döndü 😊 dönerler inşallah doktorum dönmesi için 39. Haftaya kadar beklerim demişti
Tupbebekile Anisalenamom maalesef ikizlerin pek ihtimali yok en fazla 32 i sonrasında dahada imkansız tek bebek 37 38 dede dönüyor benim ikizlere biri baş biri makat 28 haftalığız Sezeryan olacağız
D-enizz Anisalenamom merhaba canim ben de 34 haftalık oldum benim de baş yukar yarin kontorum var inşallah dönmüşler bazi hareketler gösterdi hemşire onu yaptim bakalim
Anisalenamom MerveEbru Bence Seninki Döner insallah 🥰 arkadasinin dami ikizdi ve normal mi dogurdu? Bol bol ogluslarimla konusacam umarim dönerler 🙏
Anisalenamom Tupbebekile Benim Keske Biri bas olsa o sekil normal dogurtturuyorlar Biri dönse yeterli ama bu gidisle sanmiyorum alanlari daraldi Iyice
anneyimmm42 Tupbebekile ikizlerde normal doğum biraz zor zaten canım bende ikizlerime hamileyim sezeryan olacak
Oylesine6161 Anisalenamom ilk gelen bebek makat geliş benim de 33 haftalık olduk en baştan beri aynı değişmedi henüz
Tupbebekile Anisalenamom valla ikiside baş olsa genede normali düşünmem hem bebeğimi hem kendimi riske atmak istemem
SutlacimiYedimmiBen Anisalenamom cok dönerler canım hatta bas aşağı dönüp tekrar makat gelişimde olabilir haftaları küçük daha
D-enizz Anisalenamom cnm nasil anlatsam örneği namaz kılıyoruz ya secde ederke o şekil afedersin poponu biraz daha yukarda o şekil 1 2 daka beklemek büyük kizim bu sayede döndü bakalim inşallah bunlar da döner
Zehra65_ Anisalenamom dönerler inşallah ben artık umudumu tamamen kaybetmiştim ama doktora gittik ve dönmüş dedi zaten hissettim yine de gittim yürüyüş yapın bol bol inşallah sizinkisi de öyle döner 🌺🤲
Anisalenamom Zehra65_ Dogru diyosunuz umudumu kaybedeyim belki benimde dönerler kizim var sezeryan olsam bakacak kimsem Yok ekstra ikizler perisan olurum Ondan yoksa bana farketmez
DisiArslan Anisalenamom bu arada doktor bana akşam 3-5 dk emekle dedi. Emeklemek , secde şeklinde durmak vs döndürüyormuş canım bende normal istiyorum.
Anisalenamom DisiArslan Bugünden baslayacam insallah kizimi normal dogurdum ayni dk ayaklandim sezeryan olsam bakacak kimsem Yok ikizlerde var Cok zorlanirim
DisiArslan Anisalenamom bende sezaryen sonrası zor oluyor dedikleri için normal istiyorum hayırlısı olsun sağlıkla gelsin bebişleriniz