meltemkumsal16 damlaygzel sabah 17 10 çıktı 😱zor anlar yaşadık simdi iyiyiz Allah bidaha gostermesinn
damlaygzel Manian evettt olabilir heycandan yükseliyordur :) sen takibini yapıyorsan sorun olmaz ınsallah🙏🏻
hunilimom damlaygzel geçmiş olsun benim ilk gebelikten kalma var şuan ikinciye hamileyim bende 3 ay kardiyoloji ile beraber muayene oldum stres kaynaklı yediklerime ictiklerime dikkat ediyorum şükür daha çıkmadı
damlaygzel meltemkumsal16 yaaa😑 çok zor bılıyorum.. sürekli kontrol et, limonlu su iç bol bol. amin amin Allah şifa versın ınsallah 🙏🏻