desagr Selamunaleykum kızlar, herkes kız bebişlerin erken doğduğunu söylüyo 🙄 40 ve ya 40+ doğuran var mıı🤔 Siz kaçıncı haftada doğurdunuuz
Necla06 desagr arkadasim 42. Haftasında kızını sağ saglim normal Doğumla dünyaya getirdi kızlar erken gelir diyorlar gerçekten sen bir istisnasın derdim ona şimdi seni de görücez bakalım diyo 😂
desagr ElifKarata Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ☺️ Genelde erkek çocukları geç doğarmış ama demekki kızlarda da olabiliyo
ElifKarata desagr sağol canm amın insallah hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza ☺️🙏 hiç alakası Yok bence ya kız erkek hepsinin zamanı var beklıyorlar bakalm m
ElifKarata Deniz2961 bende beklıyorm baya bir kişiyi sende dahil etiketle bak 😂 unutma ekran görüntüsü aldm
Caglasmsk desagr valla bugün doktoruyla görüşüp karar vercekler artik suniyle mi sezeryanla mi olcak. Bende diyorum kızlar normalde erken gelir diyorlar ama bu kız farkli galiba😂ilk bebegi 38 haftalik dogmustu erkekti ustelik bu kiz 42ye dayandi hala gelcek😂😂
Hacerr ElifKarata ben bile merak etmeye başladım güzel haberlerini bekliyoruz sıra bizlerede gelsin hadi 😊😊
Ayselsilahimigetir ElifKarata aman beklemesn artık benimde seninde gününü dolduran hic bi bebek beklemese keske 🙂
MehDen1905 Her belirtiyi doguma yoran şizofren anne oldum ama tık yok 40+1 olacaz yarın bizim kızda nazlı çıktı dogum yapan arkadaşlarımın bebeklerinin fotolarını gösteriyom bak kardeş hadi gel artık diye 😁😂😂😂