Bugün kontrole gittim 28+1 günlük haftasıyla uyumlu çıktı herseyde normal hiç bir sorun gözükmüyor ama karın çevresi 27+2 çıktı beslenmene dikkat et dedi ben 50 kilo ile hamile kaldım suan 69 kiloyum biraz fazla kilo aldım doktor senin aldığın kilo bebeğe etki etmez dedi protein ağırlıklı beslenmemi söyledi çok üzüldüm çok kafaya takıyorum suan ne yapmam lazım bu sorun sonraki haftalarda düzelir mi acaba içim çok huzursuz 😔🙏🏻