hunilimom ah bacım al benden de o kadar gecen ay evdeyim diye kilere kadar talan ettim sanki doğumdan sonra bişey yapamayacagım gibi nasıl pişmanım şimdi bebek hareketleri bizimde cok iyi dedi sağlığı gayet yerındeymiş dinlenmeye çalışıyorum bakalım 2 hafta sonra ne olacak tek korkum gelişemeyip erken alması, geçen ay bende güzel beslendım 400 gr almış sadece az dedi geriden geliyor dedi doktor yaptgım ev işiyle yaktım belki yediklerimi