Deletedmom_85 Ilay-1 sondan 2. testinde olmuş gibi geldi ama emin değilim. test çizgileri kuruduktan sonra çekilmiş olduğu için fotoğraf pek anlaşılmıyor. Sen çıplak gözle daha iyi görmüşsündür test yapar yapmaz ikisi aynı anda aynı koyulukta çift çizgi hangisi oldu, ya da olan var mı?
EzKrkcatkr Ilay-1 canım benimki biraz eski ama, test çizgisinin kontrol çizgisinden ya daha koyu olması lazım yada aynı renkte olması lazım yumurtlama olmuş olması için
Ilay-1 Deletedmom_85 Peki neden silikleşiyor olabilir bu arada reglim düzensiz 37-45 günde bir oluyor
Deletedmom_85 Ilay-1 bazen testlerde öyle çıkabiliyor canım. O seni yanıltmasın bende de oluyordu, fakat asıl önemli olan iki çizginin de aynı koyulukta olması, ama muhakkak çift çizgiyi görürsün düzenli yaparsan diye düşünüyorum.
Ilay-1 Deletedmom_85 Her gün 18:00 de yapıyorum testi o halde yapmaya devam edeceğim bugün 26.günüm bugüne kadar olmama ihtimali vardır dimi döngü günüm uzun olduğu için
Deletedmom_85 Ilay-1 tabi ki, adetine üç beş gün kala bile görebilirsin. Çünkü düzensizmiş adetlerin. Sen testi aynen öyle yapmaya devam et görene kadar yap
Dlr48 Ilay-1 soyle hesaplayabilirsin kaç gun surdugunu adrtin baslangıcından yumurtlamaya gecen sure degilde adet kanamanın oldugu günden 14 gun onceyi sayman gerek o şaşmazmış yumurtlamadan 14 gün sonra adet kesin görürmüşssün gebelik olusmazsa
Ilay-1 Deletedmom_85 Bu 2 ay önce çekilmiş bir ultrason gebelik düşünmediğimiz bir zamandı gebelik yoktu ama regl olamıyordum . Doktor yumurtanın çok büyük olduğunu çatlamaya çalıştığını söylemişti ve tarlusal verdi 1 gün kullandım ertesi gün regl oldum . Şimdi sormak istediğim böyle olabiliyormu yumurtlama olup uzun süre yumurta böyle çatlamadan kalabiliyormu
Deletedmom_85 Ilay-1 Yumurtlama olup çatlaması lazım. Sende çatlama sorunu var o zaman. Çatlatma iğnesi neden kullanmıyosun? Daha doğrusu , doktor kontrolünde Yumurtlama takibi yapman daha iyi olur bu durumda
Deletedmom_85 Ilay-1 yumurtlama olup uzun süre yumurta böyle çatlamadan kalabiliyormu Çatlama olmazsa Yumurta döllenemez gebelik oluşamaz, çatlayamadığı içinde kiste dönüşüyor olabilir
Ilay-1 Deletedmom_85 bu ultrason çekildiği gün hormon testlerimde yapıldı bir sorun çıkmadı açıkçası çok bilgim yoktu bu konuyla ilgili bebek düşünmüyordum geçen ay başladık haklısınız bu ay deneyip doktora gitmeliyim
Deletedmom_85 Ilay-1 eğer böyle bir sorun varsa, doktorun kendisinin söylemesi lazımdı. Kiste de dönüşür bu yumurta çatlamazsa. En güzeli yumurtan zaten yeterince büyüyormuş, bi çatlatma iğnesi verseler yeterli olur diye tahmin ediyorum. İnşallah Tez vakitte hayırlısı olsun 🙏
Ilay-1 Deletedmom_85 Peki bu kistler ultrasonda gözükmesi lazım değilmiydi. Hep böyle zor regl oluyorum . Sancı çekiyorum bir türlü olmuyor hep gecikmeli oluyor. Yumurtanın çatlayamamasıyla ilgili birşey söylemedi sadece çok büyümüş ondan zorluyor dedi ama benimde kafamda soru işaretleri vardı şimdi siz diyince iyi bir doktora gözükmem gerektiğini düşünüyorum
Deletedmom_85 Ilay-1 canım şimdi yanlış bir şey söylemek istemiyorum, pek bilgim de yok işin Aslı. Mantıken kist olsa görürdü diye de düşünmüyor değilim. Ama tekrardan bir doktora gözük istersen. Ovulasyon testini kullan bakalım bi bu ay, Yumurtlama çift çizgiyi ve çatladığını görebilecek misin.
Ilay-1 Deletedmom_85 Gittiğim doktorlardan daha çok ilgilendiniz teşekkür ederim. Regl olana kadar devam edeceğim umarım görürüm ve sizinle paylaşırım teşekkürler 😊
EzKrkcatkr Tam olarak döngüm şöyleydi: Yumurtlamam 18.12. olmuş, biz 15.12., 18.12., 19.12., 20.12. ve 21.12.'yi değerlendirmişiz 😁😁 Şu anda ise doğumuma 91 gün kaldı 😍😍
Ilay-1 EzKrkcatkr Yaa çok teşekkür ederim umarım bende görürüm o günleri daha çok yeniyim ama insan çok heyecana kapılıyor Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🫶🏻