Dilekkkk MinaYusuf collistar ı sadece tekin acar getiriyodu sanki oralar da kapadı nerden buldun hangi mağazadan 🙈 makyaj malzemelerini alıodm tekin acar kapanınca bulamadım daha
EvrimAtasoy Canım hiç o kadar para verme vazelin en güzeli 8.ayımdayım hiç çatlak yok gece vazelin gün içinde de hakiki zeytinyağı.☺️
emineeeeee Kaşındığı zaman ovalayın diyolarlar kaşımakta çatlağa sebebiyet veriyormuş. Anne olmak güzel olduğu kadarda zormuş Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah💕
Renur Bio oil yağ kullanıyorum canım bende çok memnunum bir çok hamile arkadaşıö kullandı çok memnun kaldılar
Dilekkkk MinaYusuf Marka zaten ödül almış bir marka teşekkür ederim vallahi bulamıyordum ben de bir bakayım
Serap02 Bvyagz Lierac kullanabilirsin ben 4. Aydan itibaren kullandım şuan 9 aylık olduk hiç çatlamam olmadı.
Deniz2018 Bvyagz ben 37+5haftalık hamileyim krem falan kullanmadım Vazelin Sürdüm günde iki üç kez çatlak yok Ne göğüslerimde nede karnımda Bacaklarımda Şükür..😍bide Su tükettim çok
Prensimingeliyo [bilinmeyen] genelde sadece göbeğe günde Bi kerede bebe yağından bacağıma fln sürmeye çalışıyorum
arbustoo krem tavsiyesi değilde (cunku hepsi aynı) ne surersen sur onemli olan sureklı nemini korumak vucudunun yoksa ne surdugunun onemı hıc yok
Agg0207 Sezenay çok iyi bir marka diye biliyorum uni mom kullanıyodum ben şimdi bitmek üzere ondan alıcam ve o markanın bebek yagı var ondanda alıcam tamamen dogalmış
TugbaKnalada Ne kullanırsanız kullanın vücudunuz eğer esnek değilse veya çok hızlı kilo alırssnız çatlıyor. 35 haftalığım şuan bende yok ama arkadaşımın her yeri çatladı pahalı kremler aldı birde. Bol bol nemlendirmek gerekli eğer kuru ise . Umarım çatlamazsınız 🎉
bikucukbalik Ben hindistan cevizi yağı kullanıyorum. Her duştan sonra tüm vücut bi güzel güreşçiler gibi yağlanıyorum😝🤣 kimyasal olan kremlerdense böyle organik yağlar nedense daha masumane geliyor bana.. herkesin kendi fikri tabi🧐
Ayozuz Herkese merhaba.. Hamile kaldığımı öğrendiğim ilk günden beri sabah akşam hindistan cevizi yağı ve bio oil kullanıyorum. 3.aydan sonra Liearac’a başlicam. Birde palmers hamileler için.. O da iyiymiş..