Bvyagz Kızlarrr yardım ve tavsiyelerinize ihtiyacım var ilk gebeligim ve 3ay doldu yavaş yavaş karnimda artık kaşıntılar var sanırım çatlak oluşumu başlıyor , çatlak kremi de güvenle kullanılabilir ve en etkili olan bir krem önerisi olan varmı acaba? Şimdiden teşekkürler 😊
Patito__ Bvyagz dr um mustela catlak oncesi yagi onerdi sprey olani 12. Haftamdan beri kullaniorm hem surulmesi guzel hemde memnunum ama hamileligimin suan 17. Haftasindayim bakalim nolur
Yagmurmert Bvyagz bende vazelin ve tatlı badem yağı kullanıyorum. 26haftalık hamileyim. Her banyodan sonra sürülmesi daha iyiymis hemşire öyle demişti.
Semraali Bvyagz ben saf zeytin yağı kullanıyorum hergün sürüyorum 😊 30 haftalığız şükürler olsun daha bişey yok
Prensimingeliyo Sabahları vazelin kullanıyorum çok iyi nemlendiriyo gün içinde bebe yağı kullanıyorum yatmadan öncede bebe yağı Duştan sonrada badem yağı
Prensimingeliyo Erken olduğunu düşünüp kullanmamıştım başta 15.haftada baktım çatlamış hemen kullanmaya başladım
GizeMustafa Bende iyice araştırarak lierac aldım doktorumda onu önerdi ama bizimkisi sadece bi önlem . Umarım çatlamayız
06minik17 GizeMustafa bende lierac kullandım fakat çatlamaya engel olamadım. Sanırım vücut yapısıyla alakalı bu çatlama
Nurayocal Aybukealtintas evet ben de hamile oldugumdan beri bunu kullaniyorum “butter” i daha iyi nemlendiriyor. Simdi baska kremler de aldim bakalim. Kantaron yagi iyi diyorlar ona henuz baslamadim
Deniz34 Ben hamileliğimin başlarında Hindistan cevizi yağı kullandım son 1 buçuk aydır da bebe yağının içine 20-25 damla badem yağı koydum onu kullanıyorum 34 haftalığım 20 kilo aldım bacak içlerimi pek önemsememiştim oralarda bir iki tane oluştu şimdi oralarada sürüyorum onun dışında karnımda çatlağım YÖK ve çatlamaya çok müsait bi vücudum var ergenlikten bir sürü beyaz Çatlağım var inşallah olmaz ilerleyen zamanlarda