ozlem_d Merhaba normal doğuma engel değil ancak doğum anında bir sıkıntı olursa bebek sıkılır vs yada farklı birşey o zaman sezaryene alıyorlarmış benim 2 doğumumda normal oldu ilk bebeğim şuan 4 yaşında 2 tur kordon vardı doğduğunda çok şükür bir sıkıntı yaşamadık ikinci bebeğim 1 aylık o da doğduğunda 1 tur kordon vardı bir sıkıntı olmadı, korkmayın Allahın izniyle sağlıcakla doğar bebiş❤️