ozlem_d canım bır kere dolanmayı çok rısklı bulmuyorlar ⅔ kere dolanananlar var bır kere dolanınca gerı çözülme ihtımalıde var bıraz ama sen yıne hareketlerini takıp et Bır kere dolanmayla normal doğum yapanı duydum ama tekrar bır kere dolandı dıye sezeryan yaptıranıda bence bu bebegın o ankı durumu ve dr a göre degısıklık gosterıyor ama sezeryana engel degıl başlık atmışsın ya sezeryana engelmı dıye