Esracim bebeğinizin tam dönme haftalarındasınız. 37.haftaya kadar zamanı varmış hatta 40.haftada dönen bebekler hatta doğum sancısıyla donen bebekler de varmış. Ben de 39 olcam benimki de hâlâ makat geliş. Çok araştırdım ordan biliyorum. Ben de doğum sancılarımın gelmesini bekliyorum. O ana kadar sezeryan kararı almayacağım. Bakalım hayırlısı. Yukarıda bi arkadaş link paylaşmış onu okuyun. Nette de çok bilgi var bi bakın isterseniz. Dua falan da var. Hakkımızda hayırlısı. 😊