Esracim yok malesef içerideki bebeğe nasıl müdahale edebiliriz ki 😊 hayırlısını dileyip dua edicez 😊 normal doğum istiyosan inşallah döner🙏 ama kafana takıp sıkıntı yapmak için erken bi haftadasın 39a kadar dönmezse düşünmeye başlarsın şimdiden takılma. Dönmezlersede dünyanın sonu değil normalide sezeryanıda bir.. Rabbim bize sağlıklı sıhhatli bi evlat nasip ediyo inşallah çok şükür.. Kucağımıza aldıktan sonra doğum şekli teferruat kalıcak 😊 çok takılma rahat ol 🙏😊