nsyldz canım tıpa tıp aynıyız😂 bizde 12 haftalıkken erkek dedi sonra 15+2 gittik kız dedi ama tam göremedi öksürmemi söyledi açsın diye ama açmadı 🙈 kesin demediği için kız veya erkek diyemiyorum. 12 haftalıkken erkek dediğinde de oğlum oluyo dememiştim. Doktorun ağzından kesin lafını duymam gerekiyo ve görmem gerekiyo 😌 hayırlısı olsun bakalım 💗