Dreamer 17+1 günlük hamişim 13+5 günlükken bebişimin erkek olacagini ögrendim ve haziran annesiyim 07.06.2018 ❤
Sbl93anne Bizde 15+6 yiz ikili tarama için gittiğimiz de bizede büyük ihtimalle erkek dedi hftaya gidicem tekrar baklm ne dicek 😊 nasipse bayram çocuğu olucak bizimki 15.06.2018💞😄
Roses 12 +5 de yüzde doksan erkek dedi 14 +2 olduk 25 haziran gösteriyor doğum tarihi hayırlısı ile 😚
Bebis Meltem19 qaliba 😂😂en cok kiz istiyorum, ama ilk cocuk bu erkek olarsa 2ci insaAllah kiz olur💜💙🙏🏻
Meltem19 Bebis bende öyle gönlümde yatan kız ama erkek olcak diyordum.dr %60 erkek dedi erkekte cok yanılma payı olmuyormus sanırım hayırlısı😂sağlıklı olsunlarda
Minee Bizde 13+4 olduk doktorumuz 12. Haftada erkek gibi ama kızda olabilir dedi 13. Haftada erkek ama yinede %90 diyemem dedi bakalım değişmez inşallah alıştık şimdiden 😍 haftaya sizce gitsemmi yoksa 15. Hafta mi mi beklesem kızlar ?
YazCilegi Homozigotmutant İlk çocugunuz mu? 🙈 Profilde kedi görüyorum. Benimde kedim var merak ediyorum bebeğimin gelişini nasıl karsılayacak 😋
Homozigotmutant YazCilegi ah evet ilk olacak inşallah Allah nasip etsin . Bizim kedi çocukları çok sever ve sağırdır bu bazı şeyleri anlamamasına sebep oluyor aCık salak yani 😂 Ama tedbirli olup birlikte büyüteceğiz inşallah 😊😊
YazCilegi Homozigotmutant onun acık salaklığına kurban olurum 😍 Bizimki de biraz kıskanç açıkcası o yüZden endişeyle beraber merak içersindeyiz. Sağlıcakla kavuşalım inşallah