Ezo25 benimde elimde ondan kalan testler vardı ama çöp hepsi doğru sonuç vermiyor o yüzden iyi araştırdım bu sayfayi buldum ve aldım yine 30 adet ve reglim geçenlerde bitti ertesi günü testlere başladım ve hemen pik gördüm bugünde yumurtlama gunundeyim henüz gebelik yok yani hatta dün iki testlede yaptım bakalım aynı mi cikicak diye bir gebenin günlüğü testleri yine şaşırtmadı beni t çizgisi silik çıktı 🤣 geçen ayim bu yüzden çöp oldu diyorum işte bir türlü yumurtlama günümü göstermedi bana testler hep silik çıktı