Mehtapkz https://imgyukle.com/i/VITMCn Kizlar merhaba bu ay adetimin 7. Gunu hsg cekildim adetimin 8. Gununden itibaren ovulasyon yaptim bugun adetimin 13. Gunu adet dongum 30 gunde bir sanirim hala pik olmamis deglmi adetimin 8. Gunu kafami karistrdi hsgden bir gun sonra ama sanirim daha deil takvime gore adetimin 16. Gunu ovulasyon gosterior
Deletedmom_85 Mehtapkz olmamış canım daha var gibi , innovita laboquick testler daha iyi onları denemeni tavsiye ederim. Bende bu testlerden kullandım saçma sapan sonuçlar çıktı hep
Kubra1999 Mehtapkz yumurtlama olmamış henüz integramdan bir gebenin günlüğününden alın testini kesinlikle tavsiyem
Tusami Mehtapkz trendyoldan alıyorum 18 tane laboqick ovulasyon testi , yanında bir adet laboqick ultra erken gebelik testi de var, 100 TL civarı bişeydi, iki aydır kullanıyorum. Geçen ay kullandım tuttu ama kimyasal oldu, bu ay tekrar kullandım memnunum
Mehtapkz Deletedmom_85 eczanede bu olunca bunu almak zorunda kaldm canm miratecmi ne adi smdi bitti bu baska alacgm insallh tabi cokta guvenmedgm icin yine gun asiri deniorum ama cift cizgi cikarsa 3 gun boyunca degerlendrcm bakalm nasip
Mehtapkz Kubra1999 Ona bakym bussuru cikiyor canm smdi istesemde hemn gelemiycgi icin eger hamile kalamazsam oteki ay alirim adet doneminde en aznda ovulasyona yetisir smdi bugun bitti bu testler hangi ovulasyon testini onerirsiniz baska eczaneden alabilecegim kizlar
Gamzecem Mehtapkz kuzum instgramdan lotus ovulasyon sayfası var ordaki abla takibini whatsaptan yapıyorum şiddetle tavsiye ederim ben onun testi sayesinde doğru yumurtlamayı yakaladım . Herkes bir gebenin günlüğü sayfası diyor bende ilk millete güvenerek ordan aldım ama çöp onun testleri 1 ayım çöpe gitti onun yüzünden mesajlarada cevap vermiyor zaten
Mehtapkz Gamzecem Onada bakim cnm ama smdi istesem hemen yarina gelmicgi icin diorum eczanelerde satilan en iyisi hangisi dir acaba baska eczanelerede bakim efer adet gorursem bu ay adetliyken dedigini aliirim anca gelir die dusunuyorm canm sence
1ciftyesilgoz Gamzecem evet ya ben de aldım ordan bu ay 3. Denemem . Soru soruyorum yumurtlama günlerinde iki gün sonra cevap veriyor ne anladım ben bu işten.
Ezo25 Gamzecem kuzum bende 1 ay bir bebeğin günlüğünden aldım ama herkes ordan alıyor 1. Ay olmadı şimdi birdaha deniyorum senin dediğin sayfa hangisi
Mehtapkz Tusami eskiden eczaneden aistm o markayi ama bu sefer bulamamistim baska eczanelerede bakim canm smdi internettn alsam 3 4 gunum gecmis olcak yakalayamazsam die takvim uygulamasnda adetin 16. Gunu gosterior bugun daha 12. Gunum 30 gunde bir oluyrm adet
Tusami Mehtapkz yok şimdi alma yetişmez zaten, bu ay olmazsa bir daha ki aya al, eczaneler gereksiz pahalı. İnşallah ihtiyaç duymazsın bu ay olur
Gamzecem 1ciftyesilgoz eğer tekrar test almayı dusunuyorsan lotus ovulasyon sayfası var instgramda ordaki abla WhatsApp üzerinden takip yapıyor anında pazar günü bile cevap veriyor
1ciftyesilgoz Benim döngüm de 30 günde bir 15-16. Günlerde yumurtlama pik oluyor . Teste devam etmelisin
Mehtapkz 1ciftyesilgoz edicem canm daha once doktr kontrelnde yapttyrdm takip az cok biliorm hsg cekldm smdi doktor 3 ay evde kendin ovulasyonla yap dedi bakalm insalllh guzel sonuclar aliriz teşekkür ederim ❤️
Gamzecem Ezo25 instgram sayfası Lotus Ovulasyon canım bende bu ay buraya şans vermek istedim Allah yüzüme güldü regli bitince başladım teste ve yumurtlama gördüm ve hala yumurtlama görüyorum 🤣🤣🤣
Ezo25 Gamzecem şimdi buldum canım. Ama elimde hala bir bebeğim günlüğünde ki ovulasyonlar var atmak istemiyorum ama takibe aldım. Siz hamile misiniz?