Alparslaninannesii Kizlar 11. Haftanin icindeyim karnim dümdüz hic çıkmıyor sizce normal mi korkuyor insan acaba birsey oldu da gelismiyor mu diye cevaplar mısınız
benimmdunyamm Alparslaninannesii normla herkesin çıkmak zorunda değil ki 30+2 benim daha yeni yeni çıkıyor o da çok belli değil
Zmra10 Alparslaninannesii çok normal daha erken 🌸 benim 20. Haftadan sonra biraz biraz çıkmaya başlamıştı
Denizovski Alparslaninannesii 20. Haftaya kadar kilo almadım dümdüzdü karnım sorun yok 😂 sonra birden çıkıyor
Krizantemm Alparslaninannesii Benim de 20 den sonra çıktı halen bile bebek nerede diye soruyorlar göbeğimi gösterip aha burda nerde olacak diyorum kalakalıyorlar. Bazen moral bozmak için bazen de bilmedikleri için yorum yapan saçma insanlar oluyor. İlk aydan herkes şişer sandıkları için garipsiyorlar. Takma o yüzden biri bişi dese de. Bazılarında 30 da bile tam göbek olmuyor iç karınla alakalı. Sorarlarsa daha minnacık nasıl görünsün de gül geç hem nazik hem yeterli cevap 👍🏻
Tueaksy benimmdunyamm benimde 14. Hafta çıkmaya başladı doktora gitmiyomusunuz siz gelişip gelişmediğini söylüyorlar .bunları dert ederek strese girme bence . Asil ozaman bebekte etkilenir
sdymtl Ben 31+4üm daha aşırı aşırı karnım yok. İç karın genişliği ile ilgiliymiş. Doktorum seninki geniş çok karnın olmaz senin endişe etme demişti. Cidden 4 aylık hamile gibiyim anca.
H73 Krizantemm normal o iç karınla alakalı benim iç karnım küçük oldugu için göbeğim var 17+0 olduk endişe etmenize gerek yok
NM_mom 17+5 karnım asla çıkmadı, doktor kontrolüne gittiğinde bebeğinin gelişiminde sıkıntı yoksa karnının çıkıp çıkmaması pekte önemli değil, bebek içerde gelişiyor korkma. Son aylarda göbeği çıkan bile var
Taricat Alparslaninannesii Bende 11+1 im benim de hiç çıkmadı ilk hamileligimde sivri bir şekilde ufacık da olsa çıkmıştı elbiselerden falan belli olurdu bunda belim genişledi yanlara doğru bende anlamadım 😅 ama birkaç haftaya çıkar herhalde az da olsa 😂
Emineokan Alparslaninannesii gayet normal bnce bazıları 5. Aydan snra yeni yeni belli ediyor hamileliği bn 33 haftalık gebeyim çoğu komşum son bir aydır hamile olduğumu örendiler
Alparslaninannesii Emineokan aa maşallah ama ne bilim karnim aşırı ince cok zayıfım cikar diye düşünmüştüm
Aysekalkan Alparslaninannesii valla benim 4cu ilkkez hamileyim diye bilirim öncekiler kimse hamile olduğumu bilemezdu herkezde cikcak diye bişey yok 2o ci haftalarda çıkar çoğu
B-01 Alparslaninannesii 11.haftada ben daha hamile olduğumu unutuyordum🙈benimde 24 den sonra hafif belli olmaya başladı oda dar giyinince tabi yoksa disarda kimse anlamıyordu hamile olduğumu.
Deletedmom7373700 Alparslaninannesii kız bismillah 😂 daha zaten çok küçük. O kadar minnak bişey hemen karnımızı nasıl büyütsün. İnsan sabırsızlanıyor hemen büyüse diye. Ama yavaş yavaş. İç karnın da geniştir belki. O da etki ediyor. Ben 16. Haftaya girdim. Daha yeni belli olmaya başladı. Çok yok. Hafta ilerleyip bebek büyüdükçe belirmeye başlıyor
Deletedmom83940 Alparslaninannesii normal canım benimde karnım yok kendi göbeğim var sadece dördüncü aydan sonra başlar artık çıkmaya
Alparslaninannesii Deletedmom83940 bilmiyorum cnm bende kendi göbeğim bile yok. Dümdüz yani azcik bike onde değil