Elifim54
Bi riskiniz yoksa eğer doktorunuz da onay veriyor ise mutlaka gidin. İlerleyen haftalar da doğum yaklaştıkça psikolojik olarak yorulmuş hissedebilirsiniz, ailenizi yakınınızda isteyebilirsiniz. Benim sürekli ağlayasım geliyo keşke ailem yanımda olsa diyorum mesela 🙈🤧 Allahtan 31.haftamda gidip biraz kafa dağıtmıştım. 🙄