Bu isim mevzusuna çok takılınıyor bence. İsteyen istediği isim ya da isimleri evladına verir. Ben, sen, o beğenir ya da beğenmez. Beğenmiyorsam ben evladıma o ismi vermem olur biter. Çift isimlilik çift karakterlilik yapabiliyor"muş" gib söylentilere karşı düşüncem aynen şu şekilde ‘mış-miş’ emin olmadığımız bazen doğru bazen saçma yerlerden duyarak konuşmalarımıza dahil ettiğimiz şeylerde kullanırız, kesinlik payı yok ve o zaman dünyada olası her şeyi düşünebiliriz.. Benim iki ismim var ailem ilk ismimi, çevrem ikinciyi kullanıyor. Beni rahatsız eden hiçbir nokta yok. Bebeğime de çift isim veriyorum, istemesse kendi sildirsin büyüdüğünde bunun kararını başkaları veremez yani. İsim beğenip beğenmeme mevzusu da şu şekilde benim vereceğim ikinci ismi Türkiye de hiç duymadım mesela, duyup hayranlıkla beğenenlere teşekkür ediyorum, aa öyle isim mi olur diyenlere de siz evladınıza başka isim verirsiniz diyorum. Yok ailem beğensin, arkadaşlarım beğensin gibi bi çabam hiç olmadı bence kimsenin olmasın. Evlat onların değil sonuçta öyle her konuda da bi fikri olmasın çevrenin…