imzabirannee evett bende kendim yapmayı düşünüyorum, pembe ve beyaz balonlar aldım çikolata yaptırıyorum güzel bir sunum tabağım var onu koydum kenara şerbetlik koydum yine pembe süslü karton bardaklar güzel bir masa örtüsü ayarladım birde draje alacağım yeni fikrimiz olan ve irem hanım tülden bahsetmişti tül alıp kapıya yada masanın kenarına koyulabilirr şimdilik bu kadarr bakalıım birde balon stantı alacağım bende