imzabirannee merhaba, aynıı şeyleri bende düşünüyorumm kapı süs yaptırdım çikolata yaptırıyorum pembe ve beyaz balon aldım birde onları birbirine bağlayıp masanın kenarına tuttururuz diye size de fikir olsun, şerbetlik de olacak aynı zamanda çikolataları da güzel bir sunum tabağına koymayı düşünüyorum bence hediyeliği 40 ından sonra kuran yaparsanız eğer o zamana saklayabilirsiniz sizin tercihiniz tabii