Night evet bayağı kestikten sonra falan karnımı yırttıklarını hissettim çığlık attım, anestezi doktoru başucumdaydı. Şu an ben acı hissediyorum dedim, normal dedi. Ameliyat boyunca istersen sana sakinleştirici yapalım ama bebek çıktıktan yapabiliriz dedi, bişey hissetmezsin, bu anları hatırlamazsın falan dedi. Ben de hatırlamak için spinali tercih ettiğimi, sakinleştirici falan istemediğimi söyledim. Muhtemelen kendisi uyuşturma konusunda başarılı olamadı ve sürekli bunu teklif etti bana. Bir de belden aşağısını uyuşturmak için omurilikten 10-12 kere falan deneme yaptı uyuşturamadı. Artık 11.-12. denemede falan uyuşturmuştu