minnosveannesii
Normal düşünüyorum. Açıkçası ikisi de biraz ürkütüyor ama kan vermek dışında tıbbi hic bir şey yaşamamış bir kişi olarak ameliyat ile kat kat dikiş kısmı beni daha da korkutuyor. Sonrasında o dikiş yerinin ağrısı falan uğraşmak istemiyorum. O zamanları rahat şekilde bebeğimle ilgilenerek geçirmek istiyorum. Ağrı eşiğim yüksek. Sancı kısmı bu yüzden beni korkutmuyor. Çıkış anı biraz ürkütüyor ama onda da muhtemelen kesi olacagi için igne ile uyusturulup kesiyi, dikisi hissetmeyecegim. Çok dikistense altta 4, 5 dikis fikri daha iyi geliyor. Ama bakalım 37.haftada çatı muaynem var. Her şey yolunda olursa normal çok istiyorum. Zaten doğum yaklaştıği için sanırim her akşam rüyamda doguruyorum 🤣 rüyalarımda bir suda dogurmadim 🤭