Nisa_yvs Kızlar 37 haftada bebeğiniz kac kiloydu 38 +6 da sezeryan olacağım bugün gün aldık 22 haziran kavuşuyoruz biz 🙂
Ipekkarakus0 Nisa_yvs ay bizimkide 22 haziran tam 38 de sezeryan inşallah 🙈 36 haftalıkken 3 kiloydu ☺️
Nur123aa Nisa_yvs bugün geldik doktordan 37+5 3800 gram 🙄😱 ve ben bu çocuğu nasıl dogurucam düşüncesi kafamdan gitmiyor uykularım kaçıyor 😄
Tubmavi Ipekkarakus0 22 gün mü kaldı sizin de benim de 22sinde 38 doluyor 🤡 ama gün almadık normal bekliyoruz.
Tenay Gecen haftaki kontrolumde 36+4 tü 3.050 gr dedi yarin tekrar kontrolumuz var 37+4 bakalım kac olduk
Karanfila 37+0 3000 kilo 52 cm çok uzun geldi bana ya sizlerin boyu nasıl 24 Haziran doğum o güne kadar 3500 olur umarım 🙏tabi sağlıklı olması önemli
Ipekkarakus0 Karanfila benimkide 36 haftalıkken 52 cm di canım doktor uzun boylu bir bebek dedi banada ☺️