Deletedmom83940 sizce de çok garip değil mi ben hala alışamadım her tuvalete gittiğimde peçeteye bakıyorum adet mi oldum diye 😂
12Kbra12_ Deletedmom83940 tuhaf ama o kadar rahatım ki aşırı ağrılı geçiriyodum adetliyken şuan çok mutluyum 😂
Ebbruc Deletedmom83940 eşim bugün markete gittik diyo ki ped lazım değil mi 😂 dedim yok canım Allah kısmet ederse 1 yıl rahatım 😂😂
sgok Deletedmom83940 aman aman cok dillendirmeyin ben de seviniyodum oh kurtuldum regliden diye ped stoklarımı hatta ihtiyacı olanlara vercektim uzun süre kullanmıcam diye sonra düsük tehlikem oldu 1.5 ay kesintisiz kanadım😰😰
Deletedmom83940 12Kbra12_ ay ben hala alışamadım çekmecede ped var iki üç paket o bana bakıyor ben ona 😂
Birseniz 12Kbra12_ hamilelikten tek memnun kaldığım bu galiba benimde çok ağrılı geçiyordu adetim hamilelimde zor geçiyor ama adet olmamak güzelmiş 😅
gurbetcianne97 Deletedmom83940 alış bacım alış tadını çıkar lohusalıkta adetsiz günlerini hızlı unutuyosun😂😂😂
hunilimom Deletedmom83940 doğumdan sonra daha zor oluyor alıyorsun sonra hop kan 😂 ağrı böyle çok iyi