Kızlaar, internette araştırınca bebeğin cinsiyetinin 12. İle 20. Haftalar arasında öğrenilebileceği yazıyor. Yani 8 haftalık bir süreçten bahsediliyor. Siz kaçıncı haftada öğrendiniz cinsiyetini? Benim 13. Haftamda kontrolüm var acaba öğrenebilir miyiz?